GY.I.K. 2017-08-28T21:05:02+00:00

 

 

Mit tudok tenni, ha reklamációm van?

Minőségi kifogás esetén az info@haziallatgps.hu emailcímre jelezze és küldje vissza részünkre a terméket. Minden képen mellékelje hozzá az eredeti számlát. Amennyiben reklamációja jogos a terméket díjmentesen kicseréljük vagy a vételárát visszautaljuk.

Mi legyen nálam a csomag átvételekor?

Önt igazoló irat, melynek adatait a megrendelésnél megadta és a termék számla szerinti ára.

Hogyan tudok átutalással fizetni?

Megrendelése után egy megerősítő e-mailt fog kapni, amely tartalmazza, számlaszámunkat ahova kérjük a végösszeget elutalni. Az áru értékének beérkezését követően küldeményét egy napon belül elküldjük.

Működik a szolgáltatás ha nem érhető el a mobilszolgáltató hálózata?

Nem, mert ez a működésnek feltétele. De országosan már egyre kevesebb az olyan pont, ahol ez fennállhat. Térerő hiányában a megszűnés előtti pozícióról kapunk értesítést, illetve a térerő visszatérésével ismét az aktuális pozícióról kapjuk az adatokat.

Kell szoftvert telepítenem a webes követési szolgáltatás használatához?

Igen. Keresse a play áruházban vagy az app storeban a AIBEILE alkalmazást

Milyen eszköz kell a webes követési szolgáltatás eléréséhez?

Bármilyen okos telefon vagy tablet megfelel csak internet kapcsolattal rendelkezzen.

Mikor érhető el a Online rendszer?

A nap 24 órájában.

Külföldön is használható?

Igen, de feltétele egy roaming szerződés megkötése az itthoni szolgáltatóval vagy a célországban található mobilszolgáltató SIM kártyája szükséges hozzá vagy az általunk forgalmazott SitySim, amivel közel 150 országban tudja használni bármilyen újabb beállítás nélkül.